Vytvárame Webové stránky | Blogy | Portfólia

Image

Webové stránky | Blogy | Portfólia

Nemusíte byť ani podnikateľ a nemusíte vlastniť ani žiaden veľký majetok. Mať vlastnú webovú stránku je často krát už nevyhnutnosťou. Čím skôr sa rozhodnete vytvoriť si vlastnú stránku, tým väčší úžitok z toho budete mať.

Pýtate sa prečo? Webová stránka je marketingová značka. Od vytvorenia stránky si internetové vyhľadávače (Google, Bing, Yahoo a pod.) indexujú obsah stránok a v budúcnosti sa tak môžete dostať na vyššie priečky vo výsledkoch vyhľadávania.

Ako správca svojho webu si môžete sledovať návštevnosť stránky, rozoznávať zariadenia z akých ľudia na Váš web prichádzajú alebo dokonca vidieť krajiny návštevníkov.

Čo by mala webová stránka obsahovať?

Je len na samotnom vlastníkovy stránky, aký obsah si na svoj web zavesí. Obsah by mal súvisieť s názvom stránky a taktiež je vhodné vybrať správny názov domény.
Aké technické náležitosti by mal moderný web obsahovať? To zabezpečíme za Vás!

  • Reponzivita - responzívny web je taký, ktorý vyzerá vynikajúco na akomkoľvek zariadení.
    Či už je to mobil, počítač alebo televízor.
  • SEO Optimalizovaný - web musí mať zapracovanú väčšinu základných štandardov, ktoré vyhodnocujú internetové vyhľadávače, aby sa tak dosiahla čo najvyššia návštevnosť.
  • Bezpečný a pravidelne aktualizovaný. To zahŕňa výber správneho webhostingu, v prípade open-source systémov ako je WordPress zabezpečiť ich pravidelnú údržbu a aktualizáciu na najnovšiu verziu a podobne.
Image

Výhodou webových stránok je to, že sa nemusia vytvárať a programovať od základov. Existuje mnoho systémov, ktoré su dostupné a disponujú vlastnou administráciou a širokou škálou nastavení. Preto väčšina webových stránok, aj veľkých spoločností, sú psotavené napríklad na systémoch WordPress, Joomla alebo Drupal.
Systém je potrebné nainštalovať, nakonfigurovať, vytvoriť alebo zakúpiť tému, teda dizajn stránky a pripraviť pre zákazníka. Takýto spôsob nielenže šetrí čas, za ktorý je web vyhotovený, ale šetrí taktiež finančné prostriedky zákazníka. Väčšina takýchto systémov je pravidelne aktualizovaná, bezpečná a spĺňa moderné štandardy.